Автор Тема: Требуется Facilities & Business Services Assistant только для PR  (Прочитано 837 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн AlisaАвтор темы

  • Новичок
  • Сообщений: 15
  • Пол: Женский
  • На форуме с: 2 Августа 2011
Добрый день,

Требуется сотрудник на должность Facilities & Business Services Assistant в представительство крупной российской компании , контракт на 6 месяцев.

Только для PR/ Dependant pass holder.

Кого заинтересует пишите, отвечу на вопросы.
 потча alisochka23@gmail.com
Алиса

Оффлайн none

  • Почетный форумчанин
  • Сообщений: 1528
  • Пол: Мужской
  • лучше ничего не делать чем делать ничего
  • На форуме с: 22 Января 2012
Требуется Facilities & Business Services Assistant только для PR
« Ответ #1 : 11 Сентября 2013, 20:36:59 »
Интересно а чем обычный бангладешец не подходит? можно если постараться и русскоязычного найти что учился в России
Когда я был пионером, мне рассказывали, как хорошо будет жить в будущем. Сейчас мне рассказывают, как хорошо было жить, когда я был пионером.

Оффлайн AlisaАвтор темы

  • Новичок
  • Сообщений: 15
  • Пол: Женский
  • На форуме с: 2 Августа 2011
Требуется Facilities & Business Services Assistant только для PR
« Ответ #2 : 16 Сентября 2013, 13:17:31 »

Company name : Gazprom Marketing & Trading Singapore

Job description:

The job-holder will be responsible for the provision of first class reception services.  The key task of this role is to develop reception services in order to ensure consistently high standards are maintained at all times
Duties and Responsibilities – Operational

Reception:
•   Provide excellent customer service to all personal and telephone callers
•   Welcome visitors, control visitors book and issue security identification badges
•   Answer telephone calls in an efficient and effective manner, screening / diverting calls
and taking messages as necessary
•   Ensure reception and front of house areas are maintained and presented to a high standard

Meeting rooms:
•   Manage the room booking diary, ensuring optimum use of internal facilities and external venues if required
•   Monitor meeting rooms to ensure they are consistently prepared in a timely manner and to a high standard
•   Coordinate catering requirements as required

Mail:
•   Co ordinate the distribution of incoming mail / faxes / messages in timely and appropriate manner
•   Manage outgoing mail / faxes, book courier services and track deliveries

Administration:
•   Maintain the company contact list in conjunction with IT Helpdesk
•   Compile weekly contact sheet of staff where-abouts
•   Perform various office administration tasks and ad hoc duties as required
•   Co-ordinate ordering and distribution of stationary supplies
•   Provide back-up administration service to Personal Assistants and Front Office Team Administrator as required

Transport:
•   Co-ordinate transport arrangements and car bookings across the organization as required

Events:
•   Liaise with Personal Assistants in sourcing specialist catering for specific GM&TS in-house’ functions

Candidate Specification:

Qualifications:
•   Able to demonstrate a good general level of academic achievement






Skills:
•   Excellent understanding of receptionist activities and telephony systems
•   Good Microsoft Office computer skills (e.g. Word, Outlook, Excel, Powerpoint)
•   Excellent interpersonal skills
•   Strong customer service ethos
•   Excellent verbal and written communication skills
•   Fluent English, Russian (preferably Chinese), language skills
•   Concern for accuracy and ability to meet tight deadlines
•   Ability to work under pressure

Competencies:
•   Proactive in achieving results
•   Ability to supervise and cope with multiple priorities and changing environment
•   Ability to co ordinate multiple reception duties at different desks
•   Confident, diligent and dependable
•   Mature and professional attitude to work
•   Ability to work as part of a team as well as individually
•   Attention to detail
•   Ability to multitask
•   Ability to quickly assess numerous tasks and prioritise accordingly

Experience desired:
•   Experience of working in an international organisation with overseas parent company is an advantage

Location
•   Singapore



Оффлайн CRASHER

  • Мэтр
  • Сообщений: 595
  • Пол: Мужской
  • На форуме с: 5 Декабря 2011
Требуется Facilities & Business Services Assistant только для PR
« Ответ #3 : 17 Сентября 2013, 12:22:29 »
Алисочка, а Вам там инженеры не нужны?  ;D

Оффлайн AlisaАвтор темы

  • Новичок
  • Сообщений: 15
  • Пол: Женский
  • На форуме с: 2 Августа 2011
Требуется Facilities & Business Services Assistant только для PR
« Ответ #4 : 23 Сентября 2013, 13:39:17 »
Вакансия закрыта

Уважаемые пользователи! Напоминаем вам, что все предложения о вакансиях и позициях публикуются самими работодателями. Администрация форума не несет ответственности за верность предоставленной информации. Пожалуйста, проверяйте информацию, прежде чем вы вступите в трудовые отношения, и требуйте оформления соответствующих трудовых документов во избежание возможных недоразумений.
Уважаемые гости, пожалуйста, регистрируйтесь на форуме, чтобы иметь возможность создавать новые темы и оставлять сообщения, а также обмениваться личными сообщениями с другими участниками форума. Удобный ресурс нашего форума -- "Алфавитный указатель" всех разделов и тем, существующих на форуме. Он находится в "Базе знаний" в верхнем меню (после "Галереи").