Здравствуйте, сообщение, так сказать, из первых рук.
Только что позвонил друг из Booking.com и сказал что в связи с ростом компании они нанимают новых людей. ТОЛЬКО для держателей рабочего статуса в Сингапуре или статусе ДП или граждан Сингапура ! Позиция в Сингапуре если кто то сомневается))
Они еще не вывесили объявление на сайте, однако оно совпадает с аналогичным, но для работы в другой стране. Позиция для работы в Сингапуре и ТОЛЬКО доя держателей ДП или разрешения на работу в Сингапуре!
Вкратце:
Description:
We are looking for Russian speaking Customer Service Executive to join our dynamic, pleasant and international work environment. We provide a culture that is open, innovative and performance orientated. Our scale and scope, commitment to people, and high standards of integrity make Booking.com a great place to work.
As a Customer Service Executive, you will be working in different shifts and will be responsible for handling pre- and post booking (hotel reservations) inquiries. You are also an intermediary between customers and the hotel.
Main Responsibilities:
Handle pre and post reservation inquiries by phone, e-mail and fax;
Handle sales requests by phone and e-mail;
Modify, change and/or cancel existing reservations;
Outbound calls to hotels/guests to arrangement special requests;
Liaison between guest and hotel to resolve complaints;
Manage relationships with hotels by providing high levels of customer service and account management support.
Остальное здесь:
http://www.booking.com/jobs.en-us.html?sid=dd541ad5b88bcf3bf25c39a67a46f85a;dcid=1;st=details;job_id=41265 Заинтересованные кандидаты могут связаться с Alex (или Александр) по телефону: 92329856
СТРОГО после 17.00!Удачи