Автор Тема: Ищем Administrative manager (PR или Citizens only)  (Прочитано 43 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн NatKАвтор темы

  • Новичок
  • Сообщений: 1
  • Пол: Женский
  • На форуме с: 10 Сентября 2021
Ищем Administrative manager (PR или Citizens only)
« : 10 Сентября 2021, 17:31:40 »
В сингапурский офис российского производственного холдинга требуется Admin manager со знанием русского и английского языков.

Job Scope
•   Manage and coordinate effectively entire administrative works including arranging for infrastructure, ensuring proper maintenance of the general filing system apart from the maintenance of office equipment and telecommunication system.
•   Develop administrative and clerical procedures, establish principles and procedures for personnel management with the expertise in business and management principles.
•   Establish and maintain continuous improvement processes across business administrative function of the company.
•   Consult both internally and externally on matters related to administrative / business management activities and analyse internal processes for implementation of procedural changes to improve operations.
•   Evaluate financial and human resource management activities to ensure compliance with Singapore laws, rules and regulations.
•   Accountable for preparation and submission of documents for Employment and Dependant’s passes applications and handling various matters reading submission, renewing and cancellation to MOM
•   Manage the correspondence with the Regulatory Authorities in regard to the business of the company including proficiency in handling various matters in regard to Income Tax and  CPF contribution
•   Professional drafting and reviewing of agreements, contracts, documents, and leases, memos and correspondence on behalf of the Directors of the company.
•   Planning and controlling budgets for contracts, equipment and supplies.
•   Schedule weekly meetings, manage Directors’ calendars
•   Provide administrative assistance to the management in arranging hotel, visas and ticketing, as well as liaising with suppliers, designers and printers for corporate gifts and souvenirs
•   Develop and maintain a records management system, which included classifying and coding electronic and hardcopy files.
•   Maintain excellent communications with other offices in Russian and English
•   Accountable for planning and preparation of conferences and meetings
•   Preparing outgoing payment orders from company’s accounts in Singapore banks.
•   Issue cheques
•   Prepare monthly Cash on Hands and Debit Card Spending Reports
•   Accountable for arranging for postal and courier service
•   Carrying out orders, instructions and internal rules, taking all necessary labour protection measures, maintaining labour disciple.

Contact details:
Natalia
+79103911993 (WA/Viber/Telegram)

Уважаемые пользователи! Напоминаем вам, что все предложения о вакансиях и позициях публикуются самими работодателями. Администрация форума не несет ответственности за верность предоставленной информации. Пожалуйста, проверяйте информацию, прежде чем вы вступите в трудовые отношения, и требуйте оформления соответствующих трудовых документов во избежание возможных недоразумений.
Уважаемые гости, пожалуйста, регистрируйтесь на форуме, чтобы иметь возможность создавать новые темы и оставлять сообщения, а также обмениваться личными сообщениями с другими участниками форума. Удобный ресурс нашего форума -- "Алфавитный указатель" всех разделов и тем, существующих на форуме. Он находится в "Базе знаний" в верхнем меню (после "Галереи").